piątek, 22 czerwca 2012

Moda na retro

Moda na retro trwa i się wręcz rozwija. Pokażę Wam sukienkę, którą wiele Blogowiczek postanowiło mieć w swoich kolekcjach. Która Burda nie pamiętam, pamiętam, że letnia, że oczywiście były dwie wersje, mnie urzekła taka biała z haftowanej mereżką bawełny - no może był to inny materiał ale ja takie mam o nim wyobrażenie, że mereżka, że białe bawełniane płócienko. Uszyłam ją w ubiegłym roku troszkę ją zmodyfikowałam ponieważ nie podszyłam całej podszewką - nie było takiej potrzeby - tylko góra i dół nie jest marszczony a w fałdki. Letni wzór, jedwab kupiony na Allegro.

Prezentacja niestety tylko taka bo "Jadźka" okazała się za duża żeby się w nią wcisnąć.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Fajna tkaninka...biel we wzorki ślicznie się prezentuje w tym kroju:] Świetna sukienka:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato w stylu retro...cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka, a tkanina idealna na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Wam dziewczyny dziękuję, rzeczywiście tkanina letnia dla mnie taka włoska kojarzy mi się nie wiem dlaczego z Rzymem ale diablica gnietliwa bo jedwabna

    OdpowiedzUsuń