czwartek, 8 marca 2012

Wiosenne przesilenie

Ogarnęło mnie totalne lenistwo nie mam weny twórczej w kwestii pisania bloga, jak napisałam wcześniej coś tam uszyłam ale aby pokazać "dzieła" trzeba je ustawić, pomyśleć, zrobić zdjęcia i wcale to a wcale mi się nie chce. Jedyne jasne punkty w szarej egzystencji to oglądane po raz enty dziewięćdziesiąty piąty Grey's Anatomy i znalazłam powtórkę Mistrz kuchni: Juniorzy o dzieciakach w wieku 8 - 12 lat wyczyniających po prostu cuda w kuchni, chciałabym umieć chociaż 1/10 tego co oni lub mieć takie cudowne dziecko z taką pasją, które dla mamuni gotowałoby te cudowności i tak pięknie serwowało jak w telewizorze a tak w ogóle to nie jestem aż taka wybredna kocham jeść.
to finałowe ciastko


Mam pogodowego doła i w związku z tym w tej chwili obżeram się gorącymi kanapkami, popijając je piwem i zamierzam to wszystko poprawić lodami waniliowymi ze "sztucznymi" truskawkami (jest czwartek godzina 20,30). W pracy zaczynam być nerwowa - zaczynają mnie gonić terminy - i tym samym spędzam 8 godzin siedząc na tyłku gapiąc się w ekran monitora, więc odpalenia laptoka po pracy napawa mnie wstrętem.
Burda 1/2012 model 120

www.burdastyle.de
Nie mniej jednak, któregoś zimowego jeszcze popołudnia wpadłam do sklepu z materiałami tylko po zieloną podszewkę bo zamierzałam uszyć blezer z podszewką a kupiłam filetowy materiał za całe 5 zł z metra i uszyłam kieckę taką do latania na co dzień muszę ją jeszcze troszkę zebrać pod pachami ale jest niezła. Po drodze były jeszcze imieniny Danutki, zmontowałam więc nieduży dodatek w ramach prezentu oto on. I co Wy na to

2 komentarze:

  1. Sukienka ok,na lato super,ale ja jeszcze siedzę w zimowych ciuchach,więc mój zachwyt wszystkim co chłodzi jest raczej umiarkowany.
    Jednak torebka to jest to co chciałabym natychmiast przygarnąć...Super!
    Czy trudno montuje się te zapięcia magnesowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka niby że jest taka bardziej jesienno zimowa, a co do zapięcia trzeba przedziurkować materiał i zagiąć dwie blaszki i po robocie

      Usuń