piątek, 7 marca 2014

Byłam tam "Uszyj jasia" w Ikea Janki


Akcja Uszyj jasia to fantastyczny pomysł Natalii po jej niezbyt miłych doświadczeniach.
A poza tym bo jak tu nie kochać dzieci zwłaszcza, że nie jedno przyjechało z mamą i pomagało jak umiało.
Byłam tam od godziny 11 do 16 wyszłam mniej więcej przy 160 janie, ale z tego co przeczytałam na innych blogach akcja zakończyła się sukcesem i wszystkie zaplanowane jany zostały uszyte.
Poznałam “na żywo” wiele przemiłych blogerek.
Cyknęłam kilka zdjęć i to najlepsza relacja z tego wydarzenia (co prawda nie udało mi się sfotografować wszystkich ale …)

DSC_0035DSC_0038DSC_0039DSC_0040DSC_0041DSC_0037

2 komentarze:

  1. To jest naprawdę wspaniała akcja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że się udało! Na zdjęciach poznaję lalkę zrobioną przez Wiedźmę Domową! (;

    OdpowiedzUsuń