piątek, 16 listopada 2012

ZOSTAŁAM NOMINOWANA



Zostałam nominowana i czuję się Tym bardzo wyróżniona. Dziękuję bardzo. Nominacje otrzymałam od Nangijala i dzięki tej nominacji odkryłam JEJ blog, zajrzyjcie a na pewno się nie rozczarujecie.

A oto pytania i moje odpowiedzi.

  1. Monochromatycznie czy kolorowo?  ZDECYDOWANIE kolorowo
  2. Ranny ptaszek czy nocny marek? W zamierzchłych czasach nocny marek, teraz ranny ptaszek ale bez przesady (chciaż jak uczyłam się do egzaminów - jakiś czas temu - wstawałam około 4.30 i to była najlepsza pora na naukę)
  3. Wyjazd nad morze czy w góry? Morze - nie mam wyrzutów sumienia, że uwalę schaby na piasku i nie muszę nic robić i nic nie robię, Góry wyzwalają u mnie ADHD i po prostu muszę po nich latać,
  4. Samochód czy rower? Będę się chwalić mam kabriolet a tak po prawdzie to targę więc chyba samochód, chciaż i rower też mam całkiem fajny taki na dużych kołach z koszyczkami i latem staram się go wykorzystywac do maksimum
  5. Kubek czy filiżanka? Jestem fanką Bolesławca i mam kubki "beczułki" w tych pijam kawę, "na stopce" te do herbaty, filiżanki do espresso i inne pięknie (w mojej opinii) ręcznie stemplowane i malowane cudeńka więc NIE WIEM.
  6. Kawa czy herbata? KAWA, KAwa i jeszcze raz kawa 
  7. Ciasta czy ciasteczka? Jeśli domowe to i to i to. Kocham jeść - no może nie bardzo to po mnie widać ale zdecydowanie kocham jeść
  8. Zakupy przez internet czy w sklepie? Zakupy zwłaszcza w marketach to horror  
  9. Gazeta czy książka? Książka
  10. Komedia czy melodramat? Jeśli komedia to polska, ale melidramaty tyż mogą być
  11. Wypoczynek aktywny czy przed telewizorem? Nie wiem bo telewizor jest włączony a ja w tym czasie szyję na maszynie, coś tam dziergam albo lecę na latino, a latem do siostry na działkę. Chyba nie umiem nic nie robić

2 komentarze:

  1. Ja też mam ADHD w górach, a nad morzem lenia totalnego i brak wyrzutów sumienia :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :-) A co do odpowiedzi na pytanie, czy morze czy góry, to mam dokładnie tak samo :-)

    OdpowiedzUsuń