niedziela, 2 listopada 2014

Byłam w Górach Stołowych

i zabrałam ze sobą rzeczy które uszyłam

bluzka - reglan, ma już rok i dalej prezentuje się nieźle pomimo nieustannego noszenia i prania


no i sukienka, którą już pokazywałam tu i zdecydowanie dresówka jest fantastyczna do noszenia aczkolwiek pranie zdecydowanie ją skurczyło albo mnie przybyło tu i ówdzie - wersja prania zdecydowanie bardziej mi odpowiada

ale nie miało być o sukience ale o tym jak przemieszczają się pełnoletnie jamniki po górach 


i jak za to ślicznie dziękują 


11 komentarzy:

  1. Ja tam nie widzę, żeby coś przybyło, więc... pralka+dresówka=skurcz
    Super ciuszki i świetnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamnik normalnie jak chi chi love :D A jego pani niczym nimfa znad górskiego potoku. Sukienka na bank zbiegła się w praniu, w końcu bawełna się kurczy. Ale po tym zbiegu właściwie nie widać, żeby coś było nie tak, z takimi nogami to możesz nosić nawet bardziej skurczone rzeczy ;)) A bluzka to twoje kolory, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję a jamniczka rzeczywiście jest do kochania i miziania i noszenia na rękah

      Usuń
  3. Góry Stołowe bardzo mi się podobały, chętnie znalazłabym się w nich jeszcze raz, chętnie w towarzystwie takiej laseczki jak Ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to propozycja? ale przyjeżdżaj na wczasy do Polski to pojedziemy razem i dwie dżagi będą latać po górach

      Usuń
  4. Jamniki emeryckie mają w kontrakcie wszelkie wycieczki, lektyki i ułatwienia w przemieszczaniu. Należy się bezdyskusyjnie :)
    A sukienka nieźle się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ile ważą jamniki standard, mimo iż noszenie na "plecach" przez właścicieli maja wpisane w życiorys :)

      Usuń
    2. Mój przerośnięty jamnik (teraz ok. 13kg) ostatnio chorował i trochę go ponosiłam. Cieszę się, że jest już na tyle zdrowy, że o własnych nogach się przemieszcza. :)

      Usuń
  5. sukienka dresowa cudowna, zazdoszczę jamnikom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, ja też im zazdroszczę - mają świetnie

      Usuń